neděle 23. listopadu 2014

IT'S MY STYLE NOT YOURS


Chtěla bych poznat někoho kdo by rozuměl nému stylu.
To jak se vyhadřuji nejen slovně, ale i oblékáním.
Upřímně bych zabíjela když se mě někdo zeptá. Ty jsi emo?
hmmm...jasný
 Taky mu mám pak chuť se ho zeptat proč si na sebe oblíkl tohle hrozný tričko, který vypadá snad jak z jinýho století. Jenže já si tyhle svoje poznatky nechávám pro sebe. Každý má nějaký styl, tak se doprčic nepleťte do toho mého. Já zas neletím na růžové a světlé šatičky a neoblékám se jako kdybych potkala duhu. Ale nekritizuju za to ostatní. Když se jim to líbí, ať si to klidně nosí.
I kdyby si na hlavu nasadili třeba ananas.
Noa co????
Mně se líbí když je někdo jinej.
Ovšem další věc je přijmou kritiku. Většiná z nás ji nemá rádo a já taky nejsem zrovna jejím příznivcem, ale beru to. Jenže kritika a akceptování toho že se někomu líbí něco jiného než vám je věc druhá.
Onehda jsem si vzala do školy rolák (černý jak jinak) a všichni mi začali sáhodlouze povídat že období kdy se nosily roláky je pryč a samozřejmě si neodpustili ani moji milovanou otázku jestli jsem emo haha.
Párkrát jsem se tomu zasmála, ale jak se říká. Opakovaný vtip není vtipem.
Je mi fakt líto že vás trápí že jsem si vzala rolák.
Celé tohle se ale netýká jen oblékání.
Další velká skupina je třeba muzika.
Poslouchám jak rock, rocknroll, tak i hudbu co zrovna letí.
Jenže někteří lidé mi to neustále předhazují a myslí si že se asi snažím být zajímavá nebo co, když poslouchám například Elvise nebo Acdc. Líbí se mi to, nepotřebuju být zajímavá.
Já například nemám ráda Justina a tady tohle. Klidně to řeknu i nahlas, ale je mi jedno jestli to ten člověk poslouchá. Sice se mi to nelíbí, ale akceptuji že někomu se to líbit může.
Soooo
Možná tohle všechno nevadí jen mně a byla bych ráda kdyby jste mi to napsali do komentářů, protože je příjemné vědět že na něco nejste sami.
Mějte se krásně a snad příště u dalšího mého filozofického článku.
Elissa
Já jsem totiž úplně emo.:--)
Omlouvám se za špatnou kvalitu.
 WHATEVER
ČAO

6 komentářů:

  1. Mě se tvůj styl líbí. Tvoje vyjadřování i to, jak se oblékáš:) A máš pravdu. Já taky nechápu ty lidi co pořád nadávají na ty, kdo nejsou stejný jako oni. Hlavně že celý svět říká ať jsme sami sebou, ale když to uděláme, je to špatně. (y)
    Pěkný článek:)
    http://destinyhi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc to pro mě znamená, když mi sem napíšete svůj vlastní názor, takže jestě jednou moc děkuju a souhlasím s tebou.:-)

      Vymazat
  2. Souhlasím s tebou:) Mě taky strašně vadí, když mi někdo říká, co mám dělat, že ať si poslechnu tuhle písničku a neposlouchám tu svoji. Já se někdy taky obleču jako ty. Mě se to líbí a nepotřebuju být výrazná a nosit to, co se každému líbí. Každému se líbí něco jiného. Tenhle článek jsi napsala krásně a naprosto s tebou souhlasím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, moc mě těší že někdo sdílí stejný názor a necítím se (doslova) jako černá ovce.:--Dd

      Vymazat
  3. Přesně tohle taky nesnáším. Když si někdo myslí, že to co dělá, poslouchá i to jak se oblíká je to správné a nejlepší a ostatní věci jsou tabu.
    Taky mám své věci, které mám ráda a někomu se nelíbí, ale já je nikomu nenutím! A zároveň mi nevadí, že ostatní nosí růžovou, poslouchají 1D a věří na unicorny...
    Pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, vždy mi takové komentáře zlepší den a to nejen proto, že můj blog třeba čteš, ale že můžeme sdílet i stejný názor. :)

      Vymazat