neděle 15. března 2015

WHAT'S ON MY IPHONE

Dnes jsem se konečně rozhodla napsat článek. Po dost dlouhé době a to na téma co je v mém mobilu, protože pár lidí zmíňilo, že by bylo rádo kdybych něco takového napsala.
Nemám ráda když někdo zná celý obsah mého telefonu a zpočátku jsem tento článek nechtěla psát, ale mě samotnou tyto vide/články baví a nakonec jsem samu sebe tedy obměkčila.


Na začátek bych asi chtěla říci, že mám v iphonu opravdu málo aplikací, nejen proto, že má paměť 16GB, což je alespoň pro mě málo, ale i proto že většinu ostatních aplikací mám v ipadu.
  černý iphone 4s


Messenger-Zprávy-Snapchat-Twitter-Instagram-Facebook-Wattpad-slouží jako knihovna, lidé zde píší různé příběhy-Bloglovin-Obrázky-Poznámky-Připomínky-Free Video-aplikace na stahování videí do iphonu-Počasí-Hodiny-Telefon
Hudba-Fotoaparát

Na první straně mám pro mě nejdůležitější aplikace, které používám denně.


Dictionary-snad jediný slovník, který funguje bez internetu-YouTube-Safari-Shazam-na vyhledávání neznámých písniček-
Polyvore-tvorba outfitů-AppStore-Nastavení-Mail-Kalkulačka

Na druhé straně jsou aplikace, které rozhodně také často využívám, ale ne tolikrát za den.
 

Instashare-úžasná aplikace, když máte více výrobku od applu, můžete si pomocí této aplikace snadno přetahovat obrázky-VSCOcam-Montage Lite-PicsArt
               
Hrozně ráda upravuji fotky, ale v iphonu mám jen ty nejnutnější a za mě nejpoužívanější.
Zbytek těchto aplikací mám v ipadu.
   

Flappy Bird-Dumb Ways To Die-pINKy

Hry mo nehraju jak můžete vidět, ale pro případ tu mám vždy dvě nebo tři.


Kalendář-FaceTime-Game Center-Mapy-Videa-Kiosek-iTunes Store-Kontakty-Kompas-Passbook-Diktafon-Akcie

Na poslední stránce, jsou převážně aplikace pro mě takřka nepotřebné. Některé z nich používám na jiných zařízeních, nejvíce určitě FaceTime nebo kalendář.

Vím že tento článek nebyl ničím zajímavý nebo poutavý, ale slíbila jsem ho a i tak doufám že se některým z vás líbil.
Jaký článek by se vám líbil příště?

Michaela















Žádné komentáře:

Okomentovat