pondělí 2. února 2015

WISHLIST OF JANUARY 2015

Pod dlouhé době jsem navštívila polyvore a urovnala si v hlavě co je pro mě tento měsíc priorita ohledně nákupů. Bývá to totiž jedna z mých slabých stránek. Vejdu do obchodu, nemám v hlavě uspořádané co si chci koupit, tak si zkouším všechno a tak nějak vlastně nic. Větší radost mám pak z něčeho co už nosím v hlavě dlouho a nakonec to můžu nosit i doopravdy na sobě. haha


Můj WISHLIST OF JANUARY 2015 jest rozdělila na takové dvě poloviny.
-část kde jsou spíše dražší kousky, nejenom oblečení, ale tak celkově co si nejvíce přeji
-část kde je z většiny jen oblečení, nejsou to pro mě takové srdcovky co musím za každou cenu mít, ale chtěla bych si je koupit
Nebud sem psát sáhodlouhé důvody proč to chci, na co to chci asi je to poněkud jasné, jen jsem chtěla říct že si nepřeji macbook ale nějaký podobný obal na něj jako je na obrázku.:--)

Tady jen ve stručnosti můžete vidět nějaké ty teplé svetry, svetrošaty, basic trika, trička s mými oblíbenými kapelami, boyfriend jeany, ripped jeany, jegginy a šedé legíny. Abych nezapoměla na bílý nebo průhledný kryt, s kterým chystám takový homemade upgrade.

Tohle všechno si rozhodně nekoupím jen za jeden měsíc, podle mě bude další wishlist až na jaře, kdy si budu chtít do šatníku zařadit jarní kousky.
A co si přejete vy?
xoxoMichaela

2 komentáře:

  1. Máš to hrozně pěkně udělané...Moc hezké články i Design blogu..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda že se ti moje nápady líbí! :)

      Vymazat