neděle 20. dubna 2014

MINI HAUL

Včera jsem se konečně po několika dnech strávené zavřená doma dostala ven. Jela jsem s rodiči nakoupit a při této příležitosti jsem si i něco málo nakoupila já. Není toho moc, proto taky název MINI HAUL.
freshstartwithelissa.blogspot.com

Koupila jsem si dva přípravky od značky Avéne. 
Jeden hydratující, hypoalergení krém pro pro přecitlivělou a alergickou pleť.
K tomu jsme dostali vzorek s hypoalergení čistící vodou.
Jsem ráda, protože mám vytipovných jen pár značek které mi vyhovují a tohle je jedna z nich.

Dál jsem si vybrala tři laky.
Max Factor glossifinity - v odstínu 155 burgundy crush
Essence colour & Go - v odstínu 146 What's what i mint!
Miss Sporty - v odstínu 453
Ten modrý a žlutý lak jsem si chtěla koupit od jiných značek, protože od essence a miss sporty mi nevyhovují, ale později si ještě nějaké v takové barvě koupím.

freshstartwithelissa.blogspot.com

 Mým posledním úlovkem byl květnový Elle. Když jsem ho uviděla v obchodě, hned jsem věděla že ho musím mít.:--D

freshstartwithelissa.blogspot.com
Takto nějak jsem si užívala včerejší odpoledne. Jak jste si ho užili vy? Klidně mi to napište do komentářů a doufám že se uvidíme zase někdy u dalšího článku.

Ještě bych se vám chtěla omluvit za ne příliš dobrou kvalitu fotek.
xoxo elissa

4 komentáře:

  1. Moc pěkný článek :) Já většinou odpoledne trávím nad úkolama, chodím běhat nebo se jen tak projít...
    Jinak mám stejnou postel a klávesy :D

    OdpovědětVymazat