pondělí 11. května 2015

2 DAYS IN POLAND

V předchozích pár dnech jsem měla možnost jet na dva dny do Polska a tak tu pro vás mám pár fotek z Krakova. Popravdě, Polsko jsem si představovala trochu jinak. Působilo to tu na mě hodně znečištěně a neuspořádaně, ale uznávám že jakési kouzlo to tam rozhodně má.


Překypovalo to tu spoustou věciček, nápisů a věcí, které jsem si opravdu chtěla vyfotit, jelikož jsem zatížená na fotky z ulice, ale spěchali jsme, nebyl na to čas a hlavně dostatečná baterka v telefonu.




Všechny fotky jsou pořízené hodně ve spěchu a mobilem, takže většina má špatnou kvalitu.






Asi jste si všimli že se mi líbí cihlové budovy a to se nejspíše také odráží na většině z těchto fotek.


Vše jsme zakončili návštěvou Osvětimi, což byl nejhlavnější důvod návštěvy Polska, tam už jsem ovšem nefotila.

PS: Celkem velkým řekvapením pro mě bylo, když jsem zjistila že se zde domluvím lépe česky než anglicky.

PS2:Byly jste někdy v Krakově nebo Polsku a líbilo se vám tam?

2 komentáře:

  1. Pěkný článek a úžasné fotky! Já nikdy v Polsku nebyla tak děkuji že jsem se tam mohla fotkami podívat (:

    OdpovědětVymazat